Alla inlägg under mars 2008

Av Andrea - 6 mars 2008 13:57







Mm nu var det ett tag sen jag skrev...men det har inte hänt så mycket. Var till Am. ambassaden 2ggr, senast igår och det gick bra för redan idag kunde jag hämta passet på posten!! dom kunde ju lika gärna ha gett mig passet i handen hahaha.

På onsdag har jag tid för hälsoundersökningen i Norrköping... har gått lite trögt med allt fixande men det börjar arta sig!


Idag fick jag ett inbetalningskort från familjeläkaren, bara det att jag inte minns när jag skulle ha varit där?? så jag ringde upp och kollade... det var för 1 januari 2008...hmm sa jag..? vad konstigt för vad jag minns var jag hemma och var jätte frisk (förutom baksmällan då efter nyårsfirandet)  plus att det var röddag.... Alltså mitt mellannamn borde vara OTUR! för det är inte första gången nåt sånt händer mig....:( senast var det nu i veckan med en elräkning... ja ja det gäller bara att kolla upp allt på engång å ha alla papper framme ev. kopiera å skicka iväg, ingen ska jävlas med mig inte.


Ha det så länge!


OVER AND OUT


............


........


.....


..


.


Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards