Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Ledighet!!

Av Andrea - 31 maj 2010 11:57

Idag är det en bra dag. Solen skiner, jag är ledig och älsklingen kommer hem idag!   


Det har diskats idag och snart är det bakdags... tänkte baka en äppelkaka tills Daniel kommer, hoppas den blir bra och duger   


Har anmält mig som testpilot för Cannon EOS 550D, är ni intresserade över att bli testpilot kan ni gå in på: http://www.smartson.se/testpilot-550D.htlm 

Lycka till!


Har många funderingar som snurrar runt i min hjärna, men det mesta försvinner bort, min hjärnas egna försvarsmekanism...så den inte blir överhettad HAHAHA


Oj är klockan så mycket?  Ska ta och baka nu.


Lyssnar på lite "sommar musik" egen komponerad spellista, den är nog inte så bra med skönt att ha i bakgrunden. Om ni har lust att lyssna och om ni har spotify tryck här för att lyssna.


So long!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2010 14:05

Jag har flyttat min blogg, så om ni vill och har lust att fortsätta följa mig så kan ni gå in HÄR!     Ses där!! ...

Av Andrea - 18 juni 2010 10:36


Nu har det gått alldeles för många dagar sen jag skrev något. Har varit för slapp jag vet =( Har jobbat och stått i. I måndags skulle jag vara ledig, åkte in till centret med Daniel, jag skulle handla lite men knallade in på mitt jobb för jag ville...

Av Andrea - 10 juni 2010 23:10


Gårdagen började inte så där jätte bra till en början... Gick alldeles för sent till bussen som skulle ta oss till Uddevalla, jag fick skynda mig så fruktansvärt mycket. Ont i min lilla mage =( Men vi kom på bussen iaf.   Vi hade tid hos barn...

Av Andrea - 6 juni 2010 10:54

Vill skriva massor, men vet inte vart jag ska börja...har inte sovit så bra inatt och så somnade jag väldigt sent :(   Nu är det bara 3 dagar kvar!! Går fort det här :)   Ska nog ut på en promenad.   Ses snart igen       . ...

Av Andrea - 4 juni 2010 10:23

...nu är det bara 5 dagar kvar till det där som ni ska få veta om mera då, den 9:e och kanske någon bild kommer upp med      Kan verkligen inte vänta längre, har väntat på det här såå länge nu ju, eller vi ska jag säga, VI har längtat efter det här e...

Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards