Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Det här var jag....

Av Andrea - 28 maj 2010 09:43

Det här var jag för ca 6 månader sen... När jag var duktig med träningen   och hade ork till det med =)


  


Men nu har jag inte ork med så mycket mer än till jobbet... känner mig tjock och uppsvälld   ... Nä ni, inga bilder på hur jag ser ut nu, nä inte än...måste ta mod till mig innan jag lägger ut, ok?


Har varit vaken ett tag och ska gå upp nu, hungrig

. Packa upp lite saker, sen lär jag gå till gamla rummet för att städa det... bläää ORKAR INTE! fast jag ska bara dammsuga golv, damma av och kasta sopor, så det är inte så mycket så det kommer att gå fort. Bara det att det tar mig ca 30 minuter att gå dit BLÄÄÄ men  jag kan se det som dagens motion! 


Jobba från 16-20 idag. 


Är det fredag idag eller? Mina dagar är lite huller om buller, igår tyckte jag att det kändes som lördag... och idag? ja inte som fredag iaf.


Idag ska min Isabele ringa mig! wohooo! ska bli såå kul att ha henne här i Strömstad igen! Saknar våra "myskvällar", som egentligen från början hette "hälsåvårdskvällar", vi skulle vara hälsosamma och ta hand om oss med lite ansiktsmask och greja... Men det slutade med att vi proppade i oss  pizza, glass, läsk och godis hahaha Men vi hade sååå trevligt!    


Längtar efter min Daniel kommer hem       


Nä gott folk, nu går jag upp. Det får räcka med latheten nu.


Hörs och ses sen  



OVER AND OUT!

 

 
 
Mia

Mia

28 maj 2010 14:28

Hej nea! Jag har hittat hit genom fb såklart. Kul att läsa lite om dig. Tycker Elvira är lik dig på den därbilden. Fint! Kram

http://blogg.passagen.se/julietteisback

 
Ingen bild

Andrea

29 maj 2010 08:29

Hej Mia! Kul att du hittade hit! =)
Jasså tycker du? åå min älskade söta Elvira! Saknar henne något fruktansvärt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2010 14:05

Jag har flyttat min blogg, så om ni vill och har lust att fortsätta följa mig så kan ni gå in HÄR!     Ses där!! ...

Av Andrea - 18 juni 2010 10:36


Nu har det gått alldeles för många dagar sen jag skrev något. Har varit för slapp jag vet =( Har jobbat och stått i. I måndags skulle jag vara ledig, åkte in till centret med Daniel, jag skulle handla lite men knallade in på mitt jobb för jag ville...

Av Andrea - 10 juni 2010 23:10


Gårdagen började inte så där jätte bra till en början... Gick alldeles för sent till bussen som skulle ta oss till Uddevalla, jag fick skynda mig så fruktansvärt mycket. Ont i min lilla mage =( Men vi kom på bussen iaf.   Vi hade tid hos barn...

Av Andrea - 6 juni 2010 10:54

Vill skriva massor, men vet inte vart jag ska börja...har inte sovit så bra inatt och så somnade jag väldigt sent :(   Nu är det bara 3 dagar kvar!! Går fort det här :)   Ska nog ut på en promenad.   Ses snart igen       . ...

Av Andrea - 4 juni 2010 10:23

...nu är det bara 5 dagar kvar till det där som ni ska få veta om mera då, den 9:e och kanske någon bild kommer upp med      Kan verkligen inte vänta längre, har väntat på det här såå länge nu ju, eller vi ska jag säga, VI har längtat efter det här e...

Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards