Direktlänk till inlägg 29 juni 2008

Länge sen sist... jag vet...

Av Andrea - 29 juni 2008 02:38

Har bara varit sååååååå trött, därför har jag inte skrivit nåt här...sorry!

Hur mår alla där hemma? själv längtar jag hem, konstigt att det skulle komma nu när jag har gjort mer än halva mitt kontrakt...hmm? trivs bra, men... det finns alltid ett MEN. Embarcation day idag, tungt som fan, började 7 på morgonen och slutade vid 23... knepiga gäster säger jag bara... Har ett par chilenare på min sektion, vi får se hur dom är... Förra kryssnungen hade vi The Beach Boys ombord, såg sista halvan av spelningen! hade en utav gitarristerna på min avdelning och jag kommer att få post från dom...hmm? undrar vad??! kul iaf.


Idag lämnade second båten...saknaden är STOOOR!! såå kul och trevligt som vi har haft! många skratt, konstig humor båda 2. Men jag ska besöka second snart i Göte... Miss U redan!!


klockan är mycket nu, borde sova snart men är lite pink nödig oc det tar emot att hoppa ner från sängen... hahaha

Jenny, jag bor i din gamla kabina! kommer du ihåg? FEM FEM EEETT!? (NÄR jENNY VISADE MIG MED HÄNDERNA FÖR ATT JAG SKULLE KOMMA IHÅG,,,? hahaha


ååå miss a lot!


nä, go´ natt allihop!


OVER AND OUT!


.....


....


...


..


.


 
 
Ingen bild

Jenny från femfemett

2 juli 2008 12:29

Tjena bruden, haha.. jasså, du bor i min gamla kabin, hoppas du trivs därinne, den e rätt mysig ;)
Det är ju nu tröttheten slår in och hemsaknaden kommer, du är NORMAL trots allt!!!I knew it!!!
Snart är du hemma ska du se och GUUUD var du kommer att längta tillbaka, tänk alla fönster putstrasor från Wileda du kommer att ha med dig och kolla på nya viiiita skor!!! I know it!!! Och inte för att snacka om alla käder du vill köpa nya och glöm inte att planera en blåsa för nyår!! ;)

Vi ses snart.

Kram

Granny #1

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2010 14:05

Jag har flyttat min blogg, så om ni vill och har lust att fortsätta följa mig så kan ni gå in HÄR!     Ses där!! ...

Av Andrea - 18 juni 2010 10:36


Nu har det gått alldeles för många dagar sen jag skrev något. Har varit för slapp jag vet =( Har jobbat och stått i. I måndags skulle jag vara ledig, åkte in till centret med Daniel, jag skulle handla lite men knallade in på mitt jobb för jag ville...

Av Andrea - 10 juni 2010 23:10


Gårdagen började inte så där jätte bra till en början... Gick alldeles för sent till bussen som skulle ta oss till Uddevalla, jag fick skynda mig så fruktansvärt mycket. Ont i min lilla mage =( Men vi kom på bussen iaf.   Vi hade tid hos barn...

Av Andrea - 6 juni 2010 10:54

Vill skriva massor, men vet inte vart jag ska börja...har inte sovit så bra inatt och så somnade jag väldigt sent :(   Nu är det bara 3 dagar kvar!! Går fort det här :)   Ska nog ut på en promenad.   Ses snart igen       . ...

Av Andrea - 4 juni 2010 10:23

...nu är det bara 5 dagar kvar till det där som ni ska få veta om mera då, den 9:e och kanske någon bild kommer upp med      Kan verkligen inte vänta längre, har väntat på det här såå länge nu ju, eller vi ska jag säga, VI har längtat efter det här e...

Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards