Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Andrea - 20 februari 2008 19:07



Japp så är det... tid hos amerikanska ambassaden är klar, det blir torsdag den 28 februari kl 10.00 Det är en hel del saker som ska fixas och ska börja med att ta itu med det imorgon...

Tandläkare imorn med, måste se till att jag inte får några som helst problem med tänderna när jag är ute... annars blir det jobbigt.


Ringde till läkaren som gör hälsoundersökningarna, men han är SJUKSKRIVEN!! men va f*n...undrar bara hur länge...annars får jag dra till göteborg å göra den *suck*


Hmm, undra om jag ska dra ut på en promenix? eller om jag ska vänta på månförmörkelsen...?


Nä nu ska jag dra över till Roberto och vara dryg mot honom hehehe


Over and out

.........

.......

.....

...

..

.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards