Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Andrea - 2 juni 2010 10:53

Har ont om tid, eller är det ork jag inte har? tror det är det sistnämnda... Skulle vilja göra så mycket mer men orkar tyvärr inte. Går jag nån promenad eller bara till affären blir jag helt slut! jag måste bara lägga mig och vila en stund liksom!   


Igår tog vi en lång promenad, Daniel skull till a-förmedlingen och så passade vi på att gå en sväng, och käka lite mat i den stekande solen. Det var sååå härligt att kunna sitta ute och njuta av solen. Det var första gången för igår faktiskt, för min del.

  

När vi satt och åt kom det flera småfåglar och ville bli matade...så klart matade jag dom... till sist tvivlade vi på att det vara samma fåglar som kom tillbaka för att få mer...för SÅ mycket kan väl inte en liten liten fågel äta?? eller?


OJ! nu måste jag dra till bussen! ska jobba idag.


Hörs sen.



OVER AND OUT

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards