Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Andrea - 10 juni 2010 23:10

Gårdagen började inte så där jätte bra till en början...

Gick alldeles för sent till bussen som skulle ta oss till Uddevalla, jag fick skynda mig så fruktansvärt mycket. Ont i min lilla mage =(

Men vi kom på bussen iaf.


Vi hade tid hos barnmorskan igår, så klocka 13.00 låg jag där med min lilla mage i vädret...

Japp, det var dags för ultraljud!! Det var något vi väntat på samtidigt som att det skrämde oss lite grann. Men väl där var det bara såå spännande, såå häftigt! Vår lilla bebbe låg där och rörde sig och hade sig som bara den! det var så överväldigande att se, Daniel var som förstenad under en lång period, det var jag med, men när jag såg det samtidigt som jag kände när bebben rörde sig var bara så mysigt! <3<3<3  Lilla hjärtat.


Allt såg bra ut, normalt, vi kunde andas ut! 

Vi fick bilderna med oss hem som jag genast började skicka vidare till föräldrar och syskon =)


Nu känns det mera på riktigt, NU är det på riktigt. Jag känner mig mera gravid än förr.


Jag hade fått den 10 november som förlossningsdatum, men det blev ändrat så klart! så nu har vi datum till den 1:a november ( + - 2 v) vilket jag hoppas blir för det var min älskade farmors födelsedag!! En underbar person/mamma/farmor/svärmor! 

Jag har fått höra att hon är min skyddsängel, så jag hoppas innerligt att det blir det datumet =) 


Här nedanför kommer en bild på vår lilla bebbe <3<3<3



  


Nu blir det sova.



OVER AND OUT!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards