Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Andrea - 6 maj 2008 23:48

Nu var det ett tag sedan jag skrev, ber sa mycket om ursakt for det...

Ligger nu i min kabina och tar det lugt, maste vila min rygg for jag har super ont.

Har inte hant sa mycket, super mycket jobb under drydock men det var superskont att sova pa hotell! det var verkligen en uplevelse att se hur baten forandrades, har tagit lite bilder pa det sa ni ska fa se.


Varje dag ar det mandag har, men det gor inget, dagarna gar sa fort att man inte tanker pa det, har ingen aning vilken dag det ar idag hahaha


Hur mar alla hemma da, nagon som kan uppdatera mig tack.


Imorgon ar vi i Malaga och overmorgon till havs sen blir det Mallorca!! ska forsoka traffa moster Irma!


Oki allt for just nu, skriver mera sen.


Ha det sa jatte bra. sov gott!


OVER AND OUT!

.....

....

...

..

.




Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards