Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Andrea - 12 maj 2008 22:58

Ja just det, man kanske skulle ha skrivit något här med .... hahaha lite förvirrad!

Jo sörru Jenny... The Face är godis för mina ögon... supertrevlig med, eller är jag förblindad av hans skönhet?? vet inte jag... hahaha Men det är trevligt att ha nåt att titta på under och mellan jobben hehehe . Med dot.com är det liksom dött, du förstår vad jag menar Jenny ;-)


Idag har vi varit i Marseille (ursäkta stavningen) och jag hade Long Watch...suck så jag kom inte i land. Men kanske imorn eller så väntar jag tills jag kommer till Monte Carlo...Marie W... vi kommer att ha folk från Ferrari, formel 1 folk på båten och vi kommer att vara alldeles i närheten!! så jag kommer att höra motorerna från formel 1 bilarna och det är jätte spännande!! En hel vecka i Monte Carlo aaahh sååå skönt!!


Igår var det tänkt att dom skulle ha fixat BBQ på båten för oss, men det blåste jätte mycket och var kallt så det blev inne på crew mess ist (matsalen)... men det gick bra det ändå, men när vi kom så fanns det nästan ingen mat kvar :-(


Åååå igår hade jag en underbar dag/ timmar! bilderna är tagna då... jag tror jag har bränt mig lite på vänstra sidan...


Var till hårfrissan här på båten igår för det behövdes kan jag säga... det var såå skönt att jag somnade nästan, liksom nu... lite väl sent att ta en liten tupplur nu, men kanske 15 minuter skulle räcka??


Ok, jag ska sova en kvart. Ha det så bra så hörs vi.


Kram

Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards