Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Andrea - 16 maj 2008 22:41

Imorn är vi i St. Tropez, kanske att jag tar mig ut en sväng för att titta till "lilla" stan och knäppa lite kort...

Idag hade vi möte ang veckan i Monte Carlo. Båten kommer att vara dockad precis alldeles i närheten där Grand prix kommer att äga rum och vi kommer att ha folk från Ferrari i båten + att vi kommer att ha "viktiga" eller "kända" gäster... men vi får varken ta bilder eller fråga efter autograg buhu :-(  Kommer inte att ha så många gäster första dagarna så förmodligen kommer vi att ha det lugnt, rena semestern! eller inte hahaha


Igår hade vi födelsedagsfest för Leandra, min rummskompis som fyllde, i vår lilla hytt var det typ 10 pers eller stewardesses som dansade och sjöng, vi pimpade vår uniform med... hahaha kul hade vi. Killarna i korridoren gömde 3 tjejers skor å dom dök upp idag hahaha


Nä nu ska jag gå och duscha så jag är ren å fin.


Ha det så bra och fortsätt att besöka min sida och kommentera gärna, alltid kul att höra från er!!


Sov gott


OVER AND OUT



.....

....

...

..

.


Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards