Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Andrea - 17 maj 2008 17:29

Här kommer det att komma lite bilder från min korta visit i St. Tropez, men inte nu utan senare....


C YA!


Jo, nu är jag här igen, klockan är rätt sent närmare 10 i 1 och jag borde egentligen sova men ville bara uppdatera lite... idag hade jag en konstig dag, kände mig lite nere och allting gick bara så segt... men kunde ändå sluta rätt tidigt, så jag var ute i St. Tropez, lika bra att passa på att ta lite frisk luft när man kan.

Stället är lite annorlunda än jag föreställt mig, men det är lika lyxigt å dyrt! allt är bara såå hipt eller vad man nu säger.

Gick omkring med Gösta och tog en massa bilder. Åt en jätte dyr lunch med.... kostade mig 36 euros!!!!!!!! ahhhh! men vad kan man förvänta sig när man befinner sig där? och sen så  är jag värd det, så det så!


Har fortfarande ont i halsen, hostar inte alls nästan men värken är jobbig nu, tappar rösten lite då å då :-(


Idag ringde jag Line och fick prata med min lilla älskling Elvira, hon låter så stor, å ändå har jag varit borta i 1 ½ månad bara... Simone sitter alldeles själv nu fick jag höra...ja, vad säger man.


Ja nä nu måste jag sova. God natt alla.



OVER AND OUT


.....


....


...


..

.



Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards