Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Andrea - 28 maj 2010 09:43

Det här var jag för ca 6 månader sen... När jag var duktig med träningen   och hade ork till det med =)


  


Men nu har jag inte ork med så mycket mer än till jobbet... känner mig tjock och uppsvälld   ... Nä ni, inga bilder på hur jag ser ut nu, nä inte än...måste ta mod till mig innan jag lägger ut, ok?


Har varit vaken ett tag och ska gå upp nu, hungrig

. Packa upp lite saker, sen lär jag gå till gamla rummet för att städa det... bläää ORKAR INTE! fast jag ska bara dammsuga golv, damma av och kasta sopor, så det är inte så mycket så det kommer att gå fort. Bara det att det tar mig ca 30 minuter att gå dit BLÄÄÄ men  jag kan se det som dagens motion! 


Jobba från 16-20 idag. 


Är det fredag idag eller? Mina dagar är lite huller om buller, igår tyckte jag att det kändes som lördag... och idag? ja inte som fredag iaf.


Idag ska min Isabele ringa mig! wohooo! ska bli såå kul att ha henne här i Strömstad igen! Saknar våra "myskvällar", som egentligen från början hette "hälsåvårdskvällar", vi skulle vara hälsosamma och ta hand om oss med lite ansiktsmask och greja... Men det slutade med att vi proppade i oss  pizza, glass, läsk och godis hahaha Men vi hade sååå trevligt!    


Längtar efter min Daniel kommer hem       


Nä gott folk, nu går jag upp. Det får räcka med latheten nu.


Hörs och ses sen  



OVER AND OUT!

 

Av Andrea - 28 maj 2010 00:36

Kom hem från jobbet strax före kl 19 och satte mig ner framför datorn och lyssnade på lite mera SLIPKNOT   .

 Orkade inte börja packa på en gång så jag vilade lite och så... När jag väl började så gick det väldigt smärtfritt, gick fort.


Hade frågat Ronja på jobbet om hon kände nån som har bil och som kunde tänka sig att hjälpa mig flytta lite kartonger. Då sa hon att hon kunde fråga hennes kille Simon. Så dom dök upp hos mig strax efter kl. 21 och hjälpte till med bärandet! SÅÅÅ SNÄLLT! Tack så hemskt mycket! uppskattas rejält!


Efter flytten åkte vi iväg till Simons kompis. Dom hade tänkt se nyaste Beck filmen. Jag och Ronja käkade lite. 


Filmen var bra och vi blev lite rädda... alla 4 skrek och hoppade högt och avslutade med att vi asgarvade åt oss själva hahaha


Jag hade en trevlig kväll, behövde umgås lite, har ju inte gjort det på länge.


Åh! tycker det är jätte kul att jag har haft så många besökare här!   Vore trevligt om flera kunde lägga till kommentarer eller skriva lite i gästboken!!  Lovar att jag går in och läser era blogg också!   



Oj, vad jag blev akut trött, nog dags för att krama kudden... Får fortsätta imorn.


God natt 



OVER AND OUT


.

Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards