Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Andrea - 18 maj 2010 10:49





...jag kan ha fel...


Isf ber jag om ursäkt :/

Av Andrea - 18 maj 2010 10:26

Har inte skrivit något på några dagar, har inte haft tid eller ork. Jobbar rätt mycket nu igen, det behövs med tanke på alla planer för framtiden som planeras just nu.


Har inte undgått mig att jag har minst 1 läsare på min blogg varje dag...och jag vet nog eller jag kan förstå vem det är. Visst, bloggen är för alla och alla är välkomna att läsa, mer säger jag inte.


Har sovit inte alls så bra som jag borde...men det får gå. Börjar klockan 14 idag och det är ju skönt, hade fått vara ledig idag om jag velat men what a heck!


Väntar ivrigt på mail, får vi eller får vi inte kontraktet på lägenheten jag var och kolla på i förra veckan!? aaah det är så frustrerande! Vill veta NUUUUU


Och konstigt nog har jag inte fått några fler oönskade mail...? 


Älsklingen hade sagt att han skulle köpa mig en god frukost...men han somnade hahaha så då får jag väl äta en äcklig frukost ist hahaha


Igår var det 17:e mai och alla norrmän firade, eller ja förutom dom som valde att komma över till Nordby för lite shopping.... och det var inte lite folk det heller. Kul att se folk uppklädda upp till öronen för annars är det väl mer folk i "onepiece" dräkter som är så fula så man gråter eller whitetrash som inte vet hur man klär sig hahaha ja ja ALLA är ju självklart inte det, men det var ju kul att se lite annorlunda folk =D


Jaha vad ska jag hitta på att göra nu då? Ja just det, äckelfrulle vara det!


Kolla lite på morgon tv, det var länge sen det.


Ok vi hörs sen och DU, njut av mina tråkiga bloggar.... ahahaha moahahahaa (evil me! ja jag kan med vara det ibland...)



OVER AND FUCKIN´ OUT!




   I am very polite...!







-

Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards