Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Andrea - 12 maj 2010 09:15

Precis när min älskade Daniel sagt upp lägenheten och vi har haft dessa planer på hur vi kan göra får jag reda på att from 27 maj ca ska jag flytta till övervåningen, ja visst tänkte jag vi hade ju blivit lovade ett rum däruppe som är helt ok för oss 2. Men ICKE, då har dom lovat bort det rummet till 2 kockar och vi får ist ett litet litet rum som dom har byggt till i det stora utrymmet uppe... Så jaha tänkte jag, visst. JAG BLEV SÅ PAFF! 


Så nu har jag och min älskling haft en låååång diskution angående det här... han mår dåligt, jag mår dåligt och allt känndes som det var bara skit!


Men imorse så kom jag på att jag fått ett nummer av en snubbe som hade ringt till Daniel för snubben trodde att VI hade en lägenhet för uthyrning... Så jag ringde detta nummer och undrade om det fanns lägenhet överhuvudtaget. Och ja, det finns det och man kan flytta imorn om man vill!!!! 


Jag har alltid tänkt och trott att allt som händer har en mening och brukar tänka positivt till allt, men ibland så glömmer jag bort det bara. Och jag tror att allt det här, att snubben missuppfattade vår annons som gjorde att han ringde upp oss och gav oss numret och att vi inte får ha det rummet vi blivit lovade HADE EN MENING! Nu kanske vi får det bättre, något eget och något stort! 


Det känns som att allt kommer att lösa sig ändå =) Nu måste jag bara prata med min älskling.


Ikväll kvart i nio ska jag få se lägenheten, en 3:a


Så nu ska jag fortsätta att tänka positivt  för ALLT ORDNAR SIG I SLUTÄNDAN!!


<3


PEACE OUT!




<3

Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards