Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Andrea - 19 maj 2010 21:29

Idag har det varit helt underbart ute, liksom igår.

Börjar med igår:


Kommer hem efter jobbet och är mer eller mindre halvdöd. Lägger mig ner i sängen och Daniel får för sig att vi ska ta en promenad till vår blivande lägenhet...så så fick det vara. Jag har lite problem med att hänga med i hans takt nu... av diverse anledningar... fick lite håll och fick stanna några gånger haha ja ja det blir väl bättre om jaa säg nåt år eller så :-0


Idag var vi ute på promenad igen, vi skulle till affären och handla något att äta men bestämde oss för att äta hamburgare...det var ett stort misstag tyvärr...det var den sämsta hamburgaren vi någonsin har ätit i hela vårt liv! brödet var torrt och föll isär och fick för mig att det lukta de mögel ibland :-S

Vi fick besök av en enbent fiskmås också som vi matade med äckel burgarna...och tänka sig att fiskmåsen INTE ville äta av köttet!! snacka om att det måste ha varit dålig mat då!! vi skrattade åt det hela och fortsatte vår promenad i solen och den härliga värmen.


Väl hemma la vi oss för att vila lite och somnade :-0 sov säkert i 2½ timme jag men Daniel sov i säkert 4 


Vi bestämde oss för att gå ut och handla lite mat eftersom kl var mycket och jag var vrålhungrig. Det blev pizza ute vid havet, massa mys. Matade lite fiskmåsar och en ungtrut.


Nu ligger vi här och är nog lite rastlösa, men jag är för trött för att göra något annat än att vila. 


Jobba imorn.


Nu blir det till att dricka lite alkofri öl...




OVER AND OUT




.

Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards