Alla inlägg den 17 april 2010

Av Andrea - 17 april 2010 20:31



Japp, precis när jag hade lagt mig ner i sängen för att vila, när jag hade tänkt att fy f*n så skönt att vara ledig en lördag för engång skull och höll kanske på att somna lite lätt...ja då ringer telefonen, det var från jobbet, dom blev en man kort idag pga missförstånd... så då fick jag rycka in då! suck! Var såååå irriterad hela vägen till jobbet och en stund på jobbet, men obs bara för mig själv och aldrig utåt, men det gick fort över!

Det var såå mycket folk  hela tiden att tiden gick väldigt fort och jag är hemma nu... 



Sitter här och är hungrig, ska strax fixa mig nåt att äta, tror jag det blir lite pasta alfredo eller vad den nu heter...


Saknar min Daniel.




OVER AND OUT

  

Av Andrea - 17 april 2010 09:02

  

Igår fredag åkte min Daniel tillbaka till Gbg, massa tråkigt. Själv skulle jag ha börjat jobba 16, men chefen ringde i torsdags och frågade om jag inte kunde börja 12 ist. klart jag gjorde det!  även om det betydde lite mindre timmar med älsklingen då... Tiden gick rätt så fort igår nu när jag tänker efter.


Idag är man ledig! vaknade vid 6-tiden, gör alltid det nu för tiden och det är jätte jobbigt. Förut gick jag upp då, jätte skönt var det egentligen, men jag är en mycket trött person så jag väljer att somna om nu hahaha


Och det blåser fruktansvärt mycket idag, så det är nästan ingen idé alls att ta sig ut för en promenad.


Hitta på idag då tro? träna? njaaa, sitta hemma och njuta av att äntligen ha en ledig lördag? mmjaaa  Men först ska jag äta något innan jag bestämmer mig.


Hörs sen.


OVER AND OUT


    



Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards