Alla inlägg den 18 april 2010

Av Andrea - 18 april 2010 20:00

Jobbat hela dagen idag med värk i korsryggen, inget vidare kul... nu är jag mega hungrig och det efter att ha käkat en tallrik pyttipanna... ja ja jag behöver väl lite näring.


Ikväll blir det till att slappa, sitta här framför datorn eller se på film. Imorn är jag ledig likaså på tisdag så då ska jag bege mig till Gbg till min älskling! 


Jag måste verkligen köpa mig nya byxor!! det paret jag hade på mig idag har gått sönder :-O  måste måste! får se vad det blir för ena.


Planerar en resa till mor och far, men kan inte riktigt bestämma mig för vilket datum jag ska åka.


Nä nu ska jag äta upp min andra tallrik av pyttipanna.


OVER AND OUT för denna gång

Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards