Alla inlägg den 25 april 2010

Av Andrea - 25 april 2010 08:15


Alltså, det blir tidigare och tidigare för varje dag som går. Idag vaknade jag kl 06.00 fast det är molnigt, så jag kan inte skylla på solen. Hmm börjar som för 2 månader sen, då var det samma sak. Ja ja, kanske jag kan få tummen ur och börja gå raskpromenader på morgonen, eller ja så raskt jag kan och klarar av ;-P


Har känt mig så här i några dagar...


  




Det vore trevligt om nån kunde kommentera eller vad som helst, så jag ser att NÅN läser... eller gör ni det? äh ja ja what ever, gör som ni vill. Jag fortsätter att skriva jag.


Fixade lite musik till min Iphone, äntligen!!


Tiden går så fort på morgonen! snart lär jag iväg till jobbet! suck, idag har jag mindre lust att jobba, samtidigt som att jag inte vill vara "hemma" liksom...jobbigt läge.

Känner att jag måste göra något annorlunda snart, börjar bli lite halvtråkigt här...

Men snart beger jag mig mot östkusten för att hälsa på mor far, bröder, brorsdöttrar och vänner! Skit vad jag har saknat dom!!  


Nä nu ska jag äta färdigt här.



over änd aut!





..

Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards