Alla inlägg den 26 april 2010

Av Andrea - 26 april 2010 21:24


Så jag går och lägger mig, drar täcket över huvudet och tjurar för mig själv.


Tack och hej!

Av Andrea - 26 april 2010 14:09


Idag vaknade jag vid åtta tiden, hade dragit ner rullgardinerna som jag visst glömt bort att jag hade haha

Skön början på dagen, låg och drog mig i sängen väldigt länge.


Ska snart ner till försäkringskassan på ett möte, efter det blir det till att handla hem lite mat. 

Tänkte prova lite andra maträtter i micron... har funderat på korvstroganoff...tror ni att det funkar?


En köttbit tänkte jag fixa iaf, för det vet jag att det funkar! och jag tycker att köttet blir mört och saftigt! 


Idag eller nu blev det pyttipanna. Påminn mig om att nästa gång jag köper det ska det vara oxpytt och inget annat!!


Såå sugen på avocado! tål det inte men jag äter det iaf moahahaaa


Oj fan! lär skynda nuuuu



ses sen



OVER AND OUT





.

Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards