Alla inlägg den 23 april 2010

Av Andrea - 23 april 2010 09:34



Eller INTE! Ja det skulle ha varit min lediga dag egentligen, MEN jag får hoppa in för att jobba 4 timmar ikväll... ja ja vad gör man inte för lite pengar?


Vaknade 06.40 så typiskt när jag är ledig att vakna med tuppen, men försökte somna om...men min förkylning  tillät det inte, eller näsan rättare sagt  =(


Hungrig som bara den. Tänkte varma mackor, men hur gör man varma mackor när man inta har ugn? Micron? Nej där blir dom ju för mjuka och äckliga BLÄÄÄ

Då kom jag på den briljanta iden....!


  

Borde ju funka tänkte jag, så då la jag mackan på brödrosten HAHAHA


Och resultatet?


   MUMMA!! hahaha 


Så behöver ni tips på hur man lagar mat i micron eller om ni behöver hjälp med att lösa problem är det bara att fråga!


Jag kanske ser dum ut, men jag har mina ljusa stunder och det rätt ofta   =D



ÅVÄR ÄND AUT



.

Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards