Direktlänk till inlägg 14 april 2010

Hoppsan! Hade visst glömt...

Av Andrea - 14 april 2010 14:47

...att jag hade denna blogg  :-O  Det var som f*n! Hittade bloggen igen av en slump när jag googlade min egen mailadress haha rätt så komiskt egentligen.


Ja, nu är det väldigt, väldigt länge sen jag postade någonting här och det ber om om ursäkt för =(  

Det har ju hänt en hel del sen sist jag skrev. Jag var ju på båten där och guppade omkring i medelhavet i 3 månader. Hårt som f*n, men det var kul som f*n med! Fick ju se så mycket, lära känna så mycket folk, en upplevelse för livet helt enkelt! 


När jag kom tillbaka från båten fick jag jobb direkt på Ericsson i Gävle, sommarjobb då, men då såg det ut som att det skulle hålla i sig lite längre, jag var kvar i 3 månader där... men sen så behövdes jag inte mer =( och då var jag a-lös i 7 månader... var i nån sorts koma där, rätt så apatisk om man säger så, MEN  jag tog upp mig skiten, från tv-tittandet och surfandet och skaffade mig jobb här i Strömstad. 

Har bott här i snart 1 år och jobbat lika länge i en skoaffär! Trivs som fisken i vattnet må jag säga.


Är inte singel längre, träffade världens goaste kille och han kommer att flytta till S-stad i slutet av maj, jag bara längtar!! <3


Det finns inte så mycket att berätta eftersom det enda jag har gjort är att jobba och jobba lite till... i somras vara jag på festival... längtar till årets festivaler! Ska helt klart på Getaway Rock Festival som äger rum i Gävle, sen vill jag till SRF i alla fall 2 dagar... 


Idag har jag varit ledig från jobbet och likaså imorn, skönt. Sitter och väntar på att Daniel ska komma ikväll. 


Börjat virka med... ja ja vuxen poäng, eller som en vän sa: pensionärs poäng! haha  Ja ja, sa jag, det ska börjas i tid :-P  Nä men ärligt, har börjat gjort det och det ska bli en liten filt!


Nu ska jag gå och njuta av fina vädret!



Over And Out!


 

Kortet är taget under själva renoveringen av båten. Här nästan så gott som klar.

 


2 nedersta bilderna är tagna i Monaco under självaste Formel 1!!  Häftigt värre! Vackra bilder, tyvärr är dom inte tagna av mig utan av en vän som heter Dominique W.

    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2010 14:05

Jag har flyttat min blogg, så om ni vill och har lust att fortsätta följa mig så kan ni gå in HÄR!     Ses där!! ...

Av Andrea - 18 juni 2010 10:36


Nu har det gått alldeles för många dagar sen jag skrev något. Har varit för slapp jag vet =( Har jobbat och stått i. I måndags skulle jag vara ledig, åkte in till centret med Daniel, jag skulle handla lite men knallade in på mitt jobb för jag ville...

Av Andrea - 10 juni 2010 23:10


Gårdagen började inte så där jätte bra till en början... Gick alldeles för sent till bussen som skulle ta oss till Uddevalla, jag fick skynda mig så fruktansvärt mycket. Ont i min lilla mage =( Men vi kom på bussen iaf.   Vi hade tid hos barn...

Av Andrea - 6 juni 2010 10:54

Vill skriva massor, men vet inte vart jag ska börja...har inte sovit så bra inatt och så somnade jag väldigt sent :(   Nu är det bara 3 dagar kvar!! Går fort det här :)   Ska nog ut på en promenad.   Ses snart igen       . ...

Av Andrea - 4 juni 2010 10:23

...nu är det bara 5 dagar kvar till det där som ni ska få veta om mera då, den 9:e och kanske någon bild kommer upp med      Kan verkligen inte vänta längre, har väntat på det här såå länge nu ju, eller vi ska jag säga, VI har längtat efter det här e...

Presentation


Positiv förändringar i livet gör att jag njuter för fulla muggar. Med pojkvännen som jag älskar så innerligt och ny bostad börjar vi en ny kapitel i livet, tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Link Juice

Länkar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards